22 oktober 2007

csi & michael scofield wöö

så, den stora frågan: är det grissom som bygger miniatyrerna?? (och den ännu större frågan: kommer jag palla att inte kolla upp det och vänta istället? ><)
men det jag tänkte på var bara att han inte hade några handskar på sej när han byggde... och de har ju aldrig hittat några fingeravtryck, eller spår alls. visst att grissom är the king of allt sånt där, men att inte ha några handskar medans han bygger för att sen på nåt sätt lyckas ta bort alla spår av sej själv verkar så avlägset Oo

men i alla fall, jaaa michael är tillbaka! ^^
men det är ju typ plågsamt att se på avsnitten när han är på sona. jag mår illa ibland. vem skriver manuset egentligen? uh.
och att han nu måste break-out:a en till kille känns SÅ "den här serien blev populär och drar in massor av pengar åt oss så vi mjölkar ur det allra allra sista och kör samma sak en gång till"..
jävla sara, hon bara förstör jämt! :C

nu måste jag sova för jag har ett jobb! wöö
men jag saknar redan seinfield och csi ny :(

Inga kommentarer: