19 oktober 2007

dagens vk

jag har blivit sjukt duktig på att läsa vk nu när jag inte gör nåt på dagarna..
dagens grej: vk's josefin isaksson skrev faktiskt INTE sin krönika om hur full/bakis hon varit i helgen! jag är imponerad!

och vad är dealen med att vad-han-nu-heter som skriver krönikor och har flyttat till stockholm fortfarande får skriva i vk? först och främst, är man intresserad av vad som händer i sthlm läser man nog inte vk.. sen, det finns redan så sjukt lite jobb i umeå, bra att någon som bor i sthlm fortfarande får betalt för ett här! har man flyttat får man väl stå sitt kast liksom Oo

annars noterade jag att det var 3 nyfödda i dagens tidning som heter molly.
hur går sånt till? ligger de tre mammorna på samma bb-avdelning/gravidyoga/profylaxgrupp och enas om att molly är världens finaste namn och att ingen får paxa utan alla döper till samma. eller hör två av dem den andra prata om molly och helt enkelt snor namnet?
eller är det bara en tillfällighet att 3st med samma namn råkar hamna i exakt samma vk, när det är nyfödda i i princip varje tidning??
sånt här stör mig :P

för övrigt: vk's hemsida är det värdelösaste jag har sett! det går inte att hitta nånting och sökfunktionen är ett skämt. gör nåt!!

Inga kommentarer: