26 oktober 2007

saknad + SKINS promotion

usch igårkväll for wege och killarna iväg till göteborg för att spela på gbg deathfest.. lezen :(
min säng är så tom :(
men ikväll kommer puma hit^^ jaa^^

jobbet går oförskämt bra Oo
blir lättare för varje dag...är det normalt? Oo
blev erbjuden att jobba 10-18 imorrn och det kan man ju inte tacka nej till! lördag efter 12 och söndag är 100% ob! det är FETT :D
jag kommer till och med ha råd med julklappar!

är det bara jag som ser på skins? har jag funderat på. (men emma gör det i alla fall också :D)
det är bra i alla fall. om man är som jag och älskar britter i allmänhet är det särskillt bra!
skins handlar om några 17åringar i england som knarkar och festar och sexar. fast det är väldigt töntigt att channel 4 och kanal 5 försöker promota det som en sjukt snuskig, galen och barnförbjuden serie. :P

(om nån har sett filmen "om en pojke" så är det han som spelar pojken, nicholas hoult, som spelar typ huvudrollen, tony.)

i senaste avsnittet blev tony's slyniga lillasyster "kidnappad" och bjuden på knark av en kille, josh, som vill spöa tony för att han skickat ut nakenbilder på josh's syrra från hans (josh's) mobil, vilket tony gjorde för att hans ex michelle inte skulle bli kär i josh, som hon träffat på sin kompis cassie's behandlingshem efter att hon dumpat tony för att han varit otrogen med bland annat josh's syrra abigail.

:P

men det är värt att se! brittisk accent ftw! torsdagar 21.55 på 5an!

Inga kommentarer: