23 januari 2008

liten malin

nu har jag gått i skolan i ... tre dagar.
det känns mycket längre! (det säger alla andra också!)
mest information, vilket av nån anledning gör en sjukt trött Oo
eller så är det för att jag måste stiga upp kl 07 varenda morgon Oo
(it's killing me)

idag var jag på min första föreläsning, spännande spännande ^^
jag är tydligen lite av en nörd för jag antecknade 4 sidor, normalt verkade vara typ 1 för det var en supergrundläggande föreläsning. :$

men det känns bra och jag vill forfarande bli sjuksköterska (trots att en central del av mitt arbete kommer att vara bytandet av blöjor på äldre dementa, notera det!) och min klass är snäll!
jag är liten.
för första gången i mitt liv ungefär känner jag mej jätteliten hela dagarna.
tur att jag uppväger med min längd! ^^

men alla andra är mellan 22 och 45 och säkert 25% har barn :O
konstigt.
och alla tycker jag är sjukt duktig (alternativt galen) som läser redan nu, det trodde ni inte när jag gick i gymnasiet va! :P

nu måste jag sova Oo
jag
hatar
att
stiga
upp

Inga kommentarer: