03 januari 2008

tvåtusenåttafunderingar

nu är jag inte så emo längre. sakta men säkert har jag härdats in i att jobba. så nu är jag bara jätteglad att få vara ledig i 3 dar ^^ hihi.
(och det är snö!!!)
just nu är wege och repar i typ 2 timmar och jag har inget att göra! det känns sjukt konstigt!
senaste månaden har jag alltid haft nån uppgift av nåt slag att göra de stunder jag är ledig/inte med wege Oo
men när han kommer hem ska vi i alla fall fara och handla :D
hehe

julen var mysig men gick fort! :o
bilder (snart) på bilddagboken. elskling var fin i skjorta ^^ vi har enbart spelat tvspel sen julafton. haha.

nyår gick också fort och elskling fick psykbryt(?)
jag önskar jag hade varit ute på stan och sett två idioter springa omkring utan skor. Oo
(inget ont om cristoffer, han är snäll! men det måste ha sett roligt ut!)

allt går så fort! pratade med mamma om det igår att den här hösten har känts jättekonstig. det måste ju bero på att det är första hösten jag inte går i skolan och sådär. men jag har som missat allt Oo
jag brukar älska halloween men jag typ "jaha oj är det halloween, jaha då måste jag ju klä ut mej till nåt"!
och julen blev också konstig och stressig eftersom jag jobbade så mycket, och helt plötsligt var den över!
och nyår var likadant, den 30e kom jag ju på att jag inte hade köpt någon klänning och kutade runt på stan. om det inte var för puma och cristoffer hade jag säkert glömt styra champagnen också!
:/

hoppas det blir bättre nästa år!

men 2008 ska ffs bli ett bra år och året då saker styrs upp!!
hajustettu!

Inga kommentarer: