18 december 2007

(13.00 - 21.15)

GUD vad jag känner mej emo just nu!
men det är så drygt att jobba hela tiden! jag kan seriöst (helt seriöst) inte förstå hur det är meningen att jag ska orka det 5 dar i veckan hela mitt liv? Oo
hur?

man har ju inte tid med nånting!
jag stiger upp 10 (tidigt tycker jag) men ändå hinner man ju inte med nånting!
och på kvällen är man bara trött.
och det att jag har stressat ihjäl mej för att få klart allt inför jul i helgen (som var) eftersom jag nu jobbar ända fram till söndag! jag hatar det!
den här sista veckan ska ju vara supermysig och man ska chilla och längta och pyssla! (skolan la ju som bekant ner i princip 2 veckor före julafton)
men nu är det bara stiga upp, jobba, komma hem, sova.
och bara sitta och vänta på julafton. utan att ha nåt att göra/hinna göra nåt.
jag bryter ihop!
uäh :C

och VARFÖR kan det inte vara snö?!
i söndags var det så vackert och nu är det bara smält och äckligt!
jag börjar grina snart!

JAG HATAR DET HÄR!!!

Inga kommentarer: