15 juli 2009

alldeles för sent

sjukt trött!
steg upp 8.30 idag och jobbade 10 timmar! sånt tycker jag är döden :P
(jag vet att folk har det mycket värre men vafan, det man inte är van vid är fortfarande misär!)

gay's-kväll med puma!
wege jobbar över i 3 timmar utan att höra av sig!
bra Oo

ledig imorrn!
men sjukt mycket att göra!
måste verkligen styra om mitt liv tills jag ska bli vuxen och jobba heltid (när det nu blir)
nu ångestar jag och orkar inte/tycker att jag inte hinner göra nånting de dagar jag jobbar så när jag väl är ledig en dag har jag en miljon saker att göra!

längtar efter semester!
allting är så fuckd up, var ledig typ hela maj, och rätt mycket i våras, sen när det blev sommar började jag jobba 6-dagarsveckor så det känns som att jag har missat allt!
allt är uppochner Oo
aah
gives me semester!
sen kan jag styra ><

på torsdag är det elsklings födelsedag!
då blir han GAMMLARE än mig igen!
puss!

1 kommentar:

saralovisa sa...

ÅÅh hata att jobba över kukmycket i perioder!!!!

HAHHHAHAAHAHAHAHA KUNDE DU INTE HA SKIPPAT SISTA BITEN OM ATT DU FÅTT KLÄDER....suck på dig!!!!!!

Haha nej.. nu fick jag dåligt samvete.
PuSSS på dig :)