03 juli 2009

soffliggarrevolution

wöö jag ligger på soffan och bloggar med min bärbara^^
det är gadde att alla i hela världen har trådlöst nätverk så om man inte vill betala är det bara att sneaka på nån annan ^^
visserligen är det inga säkra nätverk man kan sneaka, men så länge man typ inte gör bankärenden så är det ju lugnt :P

sist jag använde internet på den här datorn var när jag och puma var i gbg ifjol
lal



är det ingen som har nåt gratis virusprogram att skicka till mig?? jag har slut på prenumerationen på båda mina datorer men jag orkar inte betala för det ><

jag fick sims 3 av elskling så jag vill spela hela tiden
men jag orkar inte för jag är sjuk!!!
arg!

nu ska jag fortsätta titta på när wege spelar resident evil
vi har klarat ut det nu så nu kör wege med deras porroutfits man får som tack för att man dödade alla zombies i världen. Oo
eller så kanske jag ska se lite criminal minds
dr reid <3
^^

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Hahah babe kolla bloggen.... You´re in it!

Puma sa...

Alltså, virusprogrammen går faktiskt ut? O.o Jag trodde att det var obligatoriskt att ha jobbiga rutor om att man måse uppdatera sånt, på alla datorer! >.<