03 juli 2009

single ladies kommer gå till historien som en skämtlåt!

so much luls!

peter facinelli hade slagit vad med rob defranco (vem nu det är) om att han skulle kunna få 500 000 followers på twitter på en viss tid och eftersom han är med i twilightfilm(erna) har han miljontals besatta tonårsfans på köpet, så obviously vann han!
resultatet!
XD

annars är jag bögsjuk men sjukanmälde mig idag och var ledig igår och imorrn så det blir TRE DAGAR I RAD som jag slipper sitta i kassa och få ont i ryggen och ångest över livet!
(det är inte farligt, men man har definitivt för mycket tid att tänka Oo)

och så kör jag criminal minds-maraton, och jag är SÅ KÄR i dr reid ^^^^^^
jag vill äta upp honom för han är så sööööööööööööt ^^

min nya pojkvän! ^^
fniz

jaja
sova nu
snoooooooooooooooor
(samt störtflod av näsblod, tack för den! det är väl meningen att näsan ska hålla att snyta sig ffs! ><)

2 kommentarer:

saralovisa sa...

hahahahahah malin, du är klockren i dina kommentarer!
Jag bugar djupt ! :D

KusinEmma sa...

criminal minds är bäst! :)

så du blev sjuk iaf? det var ju inge roligt! :(

haha ja tänk om man hade haft en sån piercing! skulle inte vara kul att använda munnen då! :D hahah!