11 juli 2011

långsam


i måndags (därav rubriken..) var vi och hälsade på den här godingen!
(och hans föräldrar förstås!)


jag var alldeles fascinerad av den vackra gården de husvaktade, herr och fru hagström, och sprang runt och fotade en massa



medans det jobbades i köket!


vi bjöds på gomat!


sen hittade hardy och alexander nånting roligt!
- en hängmatta! inomhus! :D

som vanligt tog jag alldeles för lite bilder, så mer (och framförallt finare) finns att titta på hos sara!
men det var en sån trevlig kväll så jag ville lägga upp bilderna i alla fall, även om jag är en vecka sen.. Oo
känner mig mycket dålig på att blogga men jag skyller på sommaren som alla andra...
men en sak jag inte gillar är folk som typ: "jag bloggar lite dåligt nu men man vill ju hellre vara ute och leva när det är så härligt väder, jag hoppas ni också har nåt vettigare att göra än att sitta inne och läsa min blogg!"
tycker det är onödigt att förolämpa sina läsare Oo
men det kanske bara är jag som tar det som nåt negativt?

ja ja
nu måste jag hitta på nåt
känner att jag vill GÖRA så mycket men jag hinner ingenting!
aaah!

Inga kommentarer: