08 juli 2011

success!!

jaaaaaaaaaaaaaaaa!

malin vs. tekniken 1 - 0

:D :D

haha
jag har alltså lyckats ladda ner och installera photoshop!
men jag är under the impression att allt mer tekniskt än "tryck in skivan i datorn och välj 'installera'" är extremt komplicerade grejer som bara riktiga datanördar kan göra, och dessutom aktivt motarbetar mig.
:P

var bara tvungen att dela med mig av min succé
heh

är just nu inne i nåt sorts kreativitets-il, vill göra hundramiljoner saker hela tiden!
men! varje gång jag precis ska sätta igång med nåt kommer jag på en till sak och så blir jag så sugen på det och börjar fundera på det, men sen kommer jag på nåt nytt osv osv
tillslut SPRÄNGS MITT HUVUD av allt jag vill göra, och så blir det inge av! ><
dåligt.

men på tal om ingenting annat än azmness:


godnatt!

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Haha men shit vad pinsamt! Och här sitter jag och kallar den gräslig. UUUURK! Skam på mig! Simon är dock helt såld på den.. antar att jag har ett och annat att lära mig om racermode;)
Antog att det var Rasmus kvarglömda keps, klantint av oss att inte fatta att det var Hardys. Förlåt! :)

Mimmi sa...

Haha, jag är för rastlös för att inte göra någonting. :) Tror jag mer kommer att sakna att fara iväg och hitta på saker själv eller med Stefan. Så jag satsar på sånt. :)

Mystid har man ändå fulla kvällarna med någon film eller spel.
Och jag blev ivägbjuden på en date med hotell och restaurang i fredags :)

Nu vill jag bara att den ska ploppa ut så jag får veta vad som levt där inne!