07 juli 2011

spanien -11


hardy har landat i españa!


mamma fyllde år!


och fick jordgubbar och rosa champagne, som traditionen är!


och blev sjungen för


och firad med tårta
(jag lyckades till och med hitta gelatin på affären i spanien!)


och så firad med middag och långbord!


vädret var helt okej!


så det blev strandhäng


och poolhäng!


bjuder på den hemska bilden bara för hardys lyckliga min ^^


alexander åt azm triple whopper på burger king!
so much meat! :O

sen gick vi och shoppade
det blev bara två shoppingdagar, till min besvikelse :(
roligt ändå att det nu är jag som tjatar om shopping och aldrig blir less
men när jag var liten var det jag som alltid whinade på mamma och ville gå hem!
times change!


dagens fynd!
jag känner att jag har en favoritfärg Oo (eller färgskala iaf)


midsommarlunchen
som den ska vara! insåg att jag bara har firat
midsommar i sverige 2 ggr i hela mitt liv!
Oo


midsommargrill!
jag har rosa klänning! :o


och såhär ser huset ut, ifall nån har undrat!


mina killar <3


en dag var det stört höga vågor!
de ser inte så farliga ut på bild, men seriöst, de var stora!


hardy övade mycket på sitt gåande, här på restaurang


vi tänkte att "jordgubbar och grädde", det låter ju som en lagom efterrätt hardy kan få äta...


en dag var vi på hard rock cafe och posade


och där fick hardy en beundrare!


och en massa pussar! :o
alla som jobbade där ba "naaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!" ^^


och på vägen hem fick vi en "heavy"-tag på båda väskorna!
av nån anledning händer det alltid mig... Oo

så!
det var det!

men, en grej!
borde jag skriva bildtexter till alla bilder?
antar att det är en kvarleva från bilddagboken att jag gör det, och ibland känns det bara onödigt, man kanske borde låta bilderna tala för sig själva?
men ibland känns det också som att vissa bilder behöver kommentarer, men då känns det konstigt att bara skriva till vissa och inte andra.. aah!
hur ska jag göra?? ><

1 kommentar:

emma sa...

jag tycker om när man skriver bildtexter, blir som roligare att titta då :) så jag tycker absolut du ska göra det! heh.