13 juli 2011

sista inlägget

på den här bloggen!

FÖR NU FLYTTAR JAG TILL
HTTP://BARBAMALIN.BLOGG.SE!

(viktigt med VERSALER så att ingen MISSAR VAD JAG VILL HA SAGT!!)

glöm inte att lägga till nya adressen på bloglovin! blink blink


känns lite sad, har ändå skrivit på den här i 3 år!
men samtidigt azm, för jag är fett less både på den här portalen och typ designen.. känns som att bli av med lite bagage att få byta!
om man ska vara sån, så är jag inte alls samma person som när jag startade den här bloggen. men det är klart, det kan ju vara roligt att gå tillbaka och påminna sig om den man var ibland också (och inse hur mycket bättre jag mår och trivs nu!)

men men
nu måste jag sova
min nacke är död efter allt drygande med att få upp nya bloggen!
(existerar det överhuvudtaget ergonomiska arbetsställningar med laptops? Oo)

godnatt bloggen!

Inga kommentarer: