08 december 2007

alla är fulla utom jag

helg, halvårsdag idag och andra advent imorrn.
jag borde vara glad, men det här JÄVLA VÄDRET förstör mitt liv -_-
jag blir rent aggressiv av att det är så fult ute! jag tror jag ska sätta nåt för alla fönster i hela lägenheten och inte gå ut förrän nån berättar att det snöar!
aah aarg

plus att bara för att det är helg behöver man ju inte vara ledig. nej nej. jag jobbar imorrn och jag jobbade igår.
helene hade fest och jag fick inte vara med pga dumma ica :(
men jag måste ju få pengar.

mitt årsastro för 2008 i elle sa i alla fall att jag skulle få mitt drömjobb (även om jag inte skulle vara säker på att det var rätt) och att jag skulle akta mej för att jobba ihjäl mej Oo det lät ju bra iaf.


hehe, tjuvlyssat på vasaplan igårkväll:
kille 1: "alltså seriöst i afghanistan DÖDAR dom en om man pissar på gatan!"
kille 2: "men vi är inte i afghanistan, vi är i obbola!"
kille 3: "haha det är vi inte alls!"
kille 2: "vart är vi då??"

lol att vara så full så man inte minns vart man är ^^

Inga kommentarer: