12 december 2007

mer jul

idag är det weges namnsdag :D

det är så sjukt skönt att vara ledig!
jag vill vara det för alltid!
fast med lön Oo

idag har jag slagit in julklappar, myz ^^
wege är på spelning i obbola och ska inte komma tillbaka hit förrän på fredag :( inte myz :(

men! frida är hemma :D
på måndag ska jag dit och fråga ut henne om paris!
jag har redan lärt mig att parfait betyder "perfekt" och att godjulochgottnyttår är joyeux noël et bonne anné (även om jag säkert stavade fel 1000 gånger) ^^

säsongsavslutning för desperate houswives igår. även om jag inte har kollat på det den här säsongen, men det var sjukt ospännande avslut Oo typ anti-cliffhanger!
annat var det med prison break! mwaha.
men det är tråkigt att alla har uppehåll :(
nu går det bara världelösa saker på tvn.
men det är lika bra för nästa vecka jobbar jag varje dag fast inte torsdag!
lal

Inga kommentarer: