05 december 2007

men emo!

alltså jag har lite svårt att hitta på vad jag ska skriva, det är som ganska tråkigt att diskutera tvserier one-way. eller vad man ska säga.
plus att jag typ glömmer att se en massa för att jag är så stressad över mina julklappar! ska göra en massa själv och det tar så lång tid!
jag har inte alls många dagar kvar ledigt innan jul. misär.
helgen innan jul ska jag jobba 9 timmar per dag! ah!

idag köpte jag perchingar i alla fall.
det blåste och regnade. typiskt julhandelsväder i umeå alltså!
Oo
varför ska man orka bo här egentligen om det inte ens kan vara vinter ordentligt? nu skulle man ju lika gärna kunna gå runt i slasket i stockholm.
ovääärt.

tur att man kan vara innomhus bland en massa ljus och julmusik och mysa ihjäl sig i alla fall^^


men VARFÖR är alla så EMO?
jag bryter ihop!
försök se det positiva istället och sluta whina!

och att jag ens kan säga så bevisar vad jag alltid har sagt: jobb/skola gör en olycklig!
för jag har varit ledig i 1,5 vecka och jag verkar vara den enda positiva människan i världen!
(och folk som känner mej vet att det inte är särskilt normalt) (att jag är positiv alltså)
Oo



emotest: www.emocore.se

Inga kommentarer: