05 mars 2008

90/70

nu är jag ganska frisk så när som på en massa hosta och slem plus addtitional snor Oo har iaf varit på praktiken igår och idag. nu är det bara 2 dagar kvar sen får jag träffa elskling ^^
fick en udda hemlängtan idag, började längta efter att få se umeå kommuns logga. eh.
gjorde förrsten min blodtrycksexamination idag och jag fick väl godkänt! alltså det betygssattes inte, men sjuksköterskan tyckte jag var jätteduktig! wee

träffade frida på stan idag, det var roligt! inte så ensam längre :)
vi fikade på string som vi brukade gå på när vi var små. hihi. och så hittade jag en barbapapa-gräddsnipa på halva priset! dagens klipp! plus ett barbapapa-måttband. en sån där viktig detalj man bara måste ha!

sen blev det pizza till middag, en med parmaskinka, mozzarella och ruccola. nice!
nu blir det sova!

(idag åt jag en klubba)
(jag älskar whore-farmorn!)

Inga kommentarer: