28 mars 2008

umeå open?


alltså hur kan det vara umeå open i helgen?
jag har så dålig koll så det är inte ens roligt längre!
fast egentligen beror det nog på att jag inte är så intresserad till att börja med. umeå open var kul några år när jag var lite mer emo och lite mer pop. men grejen är att då var det ändå en festival lite mer för alla, nu är det ju bara superkoncentrerat på pop. de senaste åren har jag inte ens hört talas om hälften. inte för att jag har koll på pop, men man tycker ju att en festival som kallar sig "open" (som i alla fall förut syftade på att det var öppet för alla) kanske ska ha band som gemene man(eller kvinna) har hört talas om! (jag räknar mig numer som gemen inom musik eftersom jag bara hör ny musik genom radion och inte orkar sitta och vara intresserad och söka upp och lyssna på ny musik :P)
ja ja. värdelöst.

annars så har jag kanske snart en lägenhet! inflyttning 1 juni. klad :) på berghem ligger den och det är jättelåg hyra! jätteklad :)
då ska jag och eklskling flytta ihop och mysa HELA TIDEN. hihi.
och så ska vi ha en kissebäbis! ^^ ^^

men nu måste jag plugga Oo min allra förstaste tenta imorrn!
omg

1 kommentar:

Jasmin sa...

jamen faktiskt! jag känner typ igen 2 namn ._. känner mig fett efter.