31 mars 2008

vetenskap, teori och en ganska stor sak

det är mycket roligt med att ha en ny frisyr ^^
till exempel så känner inte folk igen en och så får man skratta åt dem när de kommer på det. och så säger folk man knappt har pratat med att man är fin, då blir man glad :)
dessutom en sån sak som att mina gamla trasor helt plötsligt blir jättesnygga för att de blir kombinerade med nåt nytt! min nya hårboll :D

annars så skrev jag på kontrakt för min lägenhet idag!
det var en stor sak!
1a juni flyttar jag och wege in på berghem, det blir mysigt!
men jag ser inte fram emot det obligatoriska internet-strulet som alltid kommer när man ändrar på nånting. urs. Oo

idag började också en ny kurs som verkar galet tråkig. "vetenskaplig teori och metod" heter den och går ut på att man ska lära sig läsa och såsmåningom skriva vetenskapliga artiklar. för vi får ju en akademisk kandidatexamen när vi går ut. och då måste man kunna sånt.
suck

1 kommentar:

Jasmin sa...

jamen jag sa ju det .D alla kläder blir som nya igen! wi