18 mars 2008

när förändringens vind blåser bygger somliga vindskydd

alltså. vad håller bilddagboken på med??
ah! varför ändra på nåt som funkar liksom? ><
(jaja jag är tråkig och hatar förändring)
fast jag hatar nog bara förändring när jag inte styr över den själv. att göra om, göra ett nytt hål, en ny tatuering, en ny färg - sånt är ju bara nice!
jag kanske har nåt på gång till och med! hihihi
se där, när det är en förändring jag gör själv blir jag alldeles uppspelt och taggad. knäppt.

en annan förändring i'm dying for är att få tag på en lägenhet! den vi var på visning på var för dyr tyckte expertpanelen (mama&papa) så det blidde inget. eller, det hade funkat men man vill ju inte betala mer än det är värt.
berghem hade varit nice men ingen säljer ju där >< blä

ja ja. på torsdag far jag till spanien och kommer förhoppningsvis tillbaka med några fräknar i alla fall Oo
sen får vi se om det blir vindskydd eller väderkvarn för min del!

1 kommentar:

Jasmin sa...

flytta till tomtebo! min brorrsa säljer sin lägenhet där och den är jättefin. mö.