09 mars 2008

slaskigt och fint


hemmaaaa!

igår firade jag och elskling 9 månader och hade supermyz i hans lägenhet. som han har i en hel månad Oo men det är i alla fall nåt!

idag firar puma och cristoffer ETT ÅR!!! :O vi var snälla och gav dem en bra prezent som de kan ha när de flyttar. ^^
jag hoppas vi kan hitta en lägenhet på samma gård som dem så vi kan vara grannar! hihi
cristoffer har dock magsjuka. inte nice! hoppas vi inte blev smittade.

imorrn är det vardag igen. uäh
men jag är glad i alla fall! idag är en bra dag! jag är klad och sugen på att festa och på att det ska bli sommar.
jag är peppad och imorrn ska jag ta tag i mitt liv! (nu sitter jag med min sista godispåse på ett tag. och den är fet!)
och snart ska vi till spanien :o

buenas noches som man säger!

1 kommentar:

Jasmin sa...

vi måste festa :D