11 juli 2008

ett inlägg i mängden

nu tyckte jag att jag borde skriva nåt
men jag har inget att skriva
jag är stressad för att jag ska hinna hundra saker imorrn och ändå är jag uppe fortfarande Oo
om 3 dagar ska jag tatuera mig!
och jag är inte helt säker på hur det ska se ut.
men det känns inte lika viktigt längre. "det blir säkert bra" liksom. jag vet ju ungefär hur det ska bli, och det kändes bra när jag var och pratade med tatueraren. vi verkade förstå varann. hah.
det är ändå som folk säger att det blir mindre big deal ju fler man har. (och jag har ju HELA TVÅ st, undra hur jag kommer bli sen Oo)

annars ber jag en tyst liten bön:
SNÄLLA GE MIG LITE SOMMARVÄDER NÄSTA VECKA FFS!!!!!
för imorrn är sista dan, sen har wege semester i 3 veckor och jag i 18 dagar ^^ vi är klada ^^
godnatt nu!

1 kommentar:

Jasmin sa...

åh wie men om du har semester måste vi hitta på något :D sen vill jag se hur din tatuering blir ^^