02 juli 2008

nu är det kört


nu är jag stor och vuxen på riktigt ^^
inga undanflykter nu
20 år igår
(och idag) Oo
men det känns bara kul. har ingen åldersnoja faktiskt. jag vet inte riktigt när den gick över, men inget fel på att vara 20 iaf! kanske för att jag redan känner mej så vuxen med allt husfruande Oo
inga mer tonår
konstigt!
men det är ju inte så mycket att göra åt
nu kanske jag kommer dricka mycket mer för nu blir det ännu lättare
man kan ju hoppas ^^

men ikväll ska jag fara ut till stugan och vara osocial. men jag har ändå ingen koll på nåt. det är tydligen citykalas ikväll.
men somrar är till för stugor!
stan kan man vara i resten av året!

dagens jobbiga ilandsproblem:
- högtalartelefoner, men blir sjukt förvirrad och utelämnad i en högtalartelefon Oo
- grannar som spelar hög musik!!! ><
och som alltid
- att man måste jobba

Inga kommentarer: