31 juli 2008

the exhibition


idag blir det: STAR WARS!!!
hihi
hoppas man får ta bilder. jag är taggad ^^

jag hatar dock lediga dagar Oo
alltså, egentligen är det det bästa jag vet, men när man bara har en dag får jag så mycket ångest. kan inte bestämma mig vad som är det bästa sättet att utnyttja sin lediga tid - att göra en massa saker man inte hinner/har möjlighet till annars, eller bara chilla 100%?
problemet är att om jag inte gör nånting och bara tar det lugnt har jag ångest för att jag borde styra upp och göra nåt av min lediga tid, men om jag gör nåt får jag ångest för att jag inte chillar eftersom man inte kan göra det när man jobbar.
så det spelar som ingen roll ><
bläää

men star wars ftw hursomhelst!

annars fick jag en massa extrapnegar på lönen den här månaden, najs! var först övertygad om att de hade gjort nåt fel och att pengarna skulle tas ifrån mig igen, men tydligen har jag tjänat ihop semesterlön under året ^^ naaajs
däremot räknade jag och elskling ut en matbudget igår och den + hyra + telefon osv blir runt 3500kr/månad i fasta kostnader för mig och jag tjänar kanske 2500kr på ica på de tider jag får Oo inte najs. iof har jag ju studiebidraget också. men å andra sidan har jag inte räknat med litteraturen. :(
tur att elskling tjänar 22 000 på volvo. eheh.

Inga kommentarer: