21 juli 2008

semezter, regn, tatuiz


nu är jag tillfälligt hemma från den parallella värld av chill som existerar ute i stugan. jag älskar att inte behöva bry sig, jobba, städa, äta nyttigt osv ^^
fast det straffar sig. känner mig som en flodhäst. inte sexigt. men jag har semester ffs! ><
veckan som gick for mama&papa till italien och glassade så jag och wege bjöd in puma och cristoffer till stora mängder alkhohol och tjög. de var på.
det var mysigt. våra kissar blev bestisar, och skrämde bort lava (gammkatten, även kallad surtanten)

ska tillbaka ikväll, men VARFÖR regnar det? inte okej Oo
det ska ju vara sommar ffs! vi har dessutom hittat en ny strand som jag vill prova. lezen.

annars har jag en fet snygg tatuering nu, all hail schepi på paradise tattoo för att han räddade min arm! ^^

Inga kommentarer: