27 juli 2008

home sweet home

hej nu är jag hemma på riktigt!
jag och elskling har varit i stugor i 2 veckor.
vi är lessa.
Oo
sol-och-frisk-luft-overload, nu kommer vi sitta inne och spela dataspel i 2 veckor för att neutralisera ><

nämen, det har varit nice.
och:
jag har blivit BRUN :D
det ni!

just nu är jag jättetrött och vill bara lägga mig och mysa med mina snuttefiltar (iris och elskling). men varför kommer man alltid på bra grejer att blogga om när man inte kan? och sen när man kan är man sämst och kan bara komma på att skriva "hej nu är jag hemma, nu ska jag sova". varför?

jag måste komma på ett sätt att (för att låta extremt pretentiös) vårda och få utlopp för min kreativitet. jag är aldrig kreativ längre. lezen. men det finns där inne. men man har ju som aldrig tid. men man blir frustrerad av att aldrig få ut nåt också.
arg.

godnatt!

1 kommentar:

Puma sa...

jag tror int epå dig! du kan inte bli brun!

lol overload