14 februari 2009

blondinbella för hundrade gången Oo


haha jag känner att det enda jag skriver om är att jag kommenterar blondinbella :P men much luvs till henne för hon skriver en blogg på riktigt och uppdaterar minst en gång varje dag!

ville i alla fall bara kommentera att jag håller med henne nu igen. sex and the city är en asbra och rolig serie som jag har sett igenom flera gånger, men det livet de lever är verkligen min mardröm. att vara runt 35 och singel (och inte ha några barn heller) är typ det absolut värsta jag skulle kunna tänka mig!
men alltså
nu låter jag som ett hopplöst litet våp Oo om jag skulle bli singel vid 35 skulle jag självklart inte bryta ihop och grina för att jag är ensam och smöra för varenda man jag känner för att nån ska ta hand om mig! jag skulle rycka upp mig och ha roligt och vara självständig! (och hoppas på att jag hittar någon ny nån gång)
men det är verkligen inte mitt mål att vara singel och framgångsrik karriärkvinna och ha ONSs varje kväll tills jag blir 40 och inser att ingen vill sexa mig längre :P (förutom samantha då, men det är bara på film, egentligen är hon ju inte så snygg som de vill att hon ska vara!)

men
det är absolut ingen diss av folk som är singlar heller! jag tror att det är askul det också! (för jag har ingen direkt erfarenhet, lal)

men nu måste jag sova. sjukt trött. har styrt upp dygnsrytm! (gick upp 8 trots att jag var ledig omg)
natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Preciiiiis såna dockor! Och andra, alla dockor öht egentligen.. Som kommer med kläder man kan ta av och på :P Jag fattar noll iaf!

Satc är king! Fast man skulle nog ha lite ångest om man fick deras liv. Man kan ha det när man är runt 20 och uppåt, men är man över 30 så tror jag ändå att sakna-att-ha-barn-villa-volvo-man-känslan kommer krypandes, jo..

Cristoffer sa...

lol hopplöst våp

Dom lever min mardröm också! Tänk att bara ha sex med en massa killar hela tiden. USCH!!!!?!