20 februari 2009

mystery girl

haha okej
tävling, nån som känner igen den här bruden?:



den som kommer på svaret utan att fuska får... en puss!
annars är svaret här!
lal

nu ska jag läsa "millenium-trilogin" eftersom jag är mainstream och blivit taggad av hypen runt filmen Oo
fast eftersom jag är boknörd måste jag ju läsa dem först innan jag kan se film! ofc
det roliga är att jag har läst tidningar och recensenter beskriva lisbet salander som "gravt störd" medans hon på bokomslaget kallas "en strulig tjej, tatuerad och piercad" Oo
the plot thickens...
eller nåt

jag har tråkigt. för jag är ledig i 2 hela dar!
men jag vill inte jobba heller, får ångest av att behöva jobba.
varför måste jag vara så jobbig >< (lol jobbig)

2 kommentarer:

Jasmin sa...

haha du gnäller när du jobbar och du gnäller när du är ledig ;) skärpning. njut i stället.

Cristoffer sa...

jag trodde det var fergie :(