02 februari 2009

löve is all you need?

alltså det här är inte lika emo som det låter, men
jag stör mig på när folk säger typ "om jag inte kan älska mig själv vem ska då kunna göra det?" eller "du måste lära dig älska dig själv innan någon annan kan göra det" eller andra versioner på samma sak
för det är så inte sant!!
jag har aldrig lärt mig älska mig själv men det är visst folk som älskar mig!
(om ni inte bara säger det för att vara snälla förstås, sad :C)

det var dagens fundering i alla fall
good night
and good luck

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sant, även om det vore värt att älska sig själv med kanske :)

Hur tog du dig hem i lördags? Jag hade inte så stor koll!

Puma sa...

i luvs! Vem älskar sig själv egentligen? jag gillar mig själv och är nöjd, men jag kan väl inte påstå att jag "älskar" mig själv. Jag blir faktiskt rätt less på mig själv emellanåt. Men jag blir inte less på dig! Det kanske betyder att jag älskar dig mer än mig? hm?

Anonym sa...

Haha fan vilka elaka taxibilar det finns! Vi får starta eget.. "Svarttaxi AB" :P