08 februari 2009

even moar lulz

god morgon
idag är jag ledig
najjjjjs

blondinbella har problem för att hon har "sunkat ner sig" och har stubb på benen och velourmjukisdress och nils tycker inte att det är sexigt.
så mycket lulz!
om ens kille inte kan acceptera en som man är (med hår, TÄNK att tjejer faktiskt har HÅR på kroppen :O) så är det nog honom det är mest fel på!
visst att man gör till sig i början, och att det är romantiskt och en fin gest att göra till sig för varann under resten av förhållandet, men man måste ju få slappna av och kunna leva just vardagsliv med varandra! det är ju det som hela grejen med att vara i ett förhållande är! att man har hittat en människa som man vill vara med jämt oavsett om man är bakis, svullen, orakad, smutsigt hår eller fula kläder för att man inte behöver oroa sig för vad han tycker om en, för att man vet att han älskar en!
och även att man älskar honom och vill vara med honom när han är bakis, luktar svett, oduschad och smutsig (eller har fula tröjor, men det är ju en sak för sig: klart man måste låta honom ha sina myskläder också, men vardagskläderna är det var flickväns ansvar att styra upp ;P)
tycker i alla fall jag.
om man har varit tillsammans i över ett år och fortfarande är rädd att ens pojkvän ska lämna en för en annan tjej som rakar benen kanske man ska låta honom göra det :P för han kanske är ett stort cepe. som förmodligen inte är särskilt uppstyrd själv!
jag är inte feminist, men jag hatar att vi tjejer förväntas fixa och raka och banta och färga när killar bara går runt och är naturliga (and sometimes äckliga).

kan denna utläggning bero på att jag inte har rakat benen sen i somras?
possibly
men jag har i alla fall en man som älskar mig ändå och vi har varit tillsammans i 1 år och 8 månader idag ^^ fniz
puss älskling!

(jag frågade wege i vinter: älskling, tycker du att jag är äcklig i orakade ben?
wege: jag vet inte, jag har aldrig sett dig orakad?
jag: men jag är ju det nu!!
wege: haha det här?! vad löjligt!

ännu mer pussar älskling^^

men: även om wege hade hatat det hade jag ändå inte orkat raka mig särskilt ofta, eftersom jag rakar mig FÖR MIN SKULL inte nån annans! inte ens världens bästa älskling!)

Inga kommentarer: