27 mars 2009

svennebanan

åh så mycket fail! jag hade fått ganska mycket i lön så jag tyckte att vi kunde fredags-lyxa till det och göra guacamole (de hade 3 påsar tortillachips för 20 kr på maxi!) och så köpte jag en ben&jerry's (jag veeet men jag ska styra upp imorrn :$) och så gjorde vi makaronilåda (kanske torsdagsmat för andra, men min favoriträtt^^ efter fajitas!)
men
var så hungrig så under tiden vi lagade mat åt jag en av chipspåsarna(!) sen massa makaronilåda på det och nu är jag så mätt så jag sprängs! och jag har inte ens fått smaka på guacamolen eller glassen! :'C
half-baked even! saaad
men man säger ju att glass är bra mot magont så jag ska bara vänta en liten stund... så kanske det går ner...
:$

mer till-lyxning: la 40 spänn på skvallertidningar, mjum mjum ^^
saker som registreras i malins hjärna:
1. rihannas pojkvän är 89:a! aaah
och han är hiphopare/gangsta/kändis
aah
vart är världen påväg? varför är jag så gammal?? aaah
2. KLEERUP ska bli pappa! han har varit tillsammans med sin tjej i tre månader och kommenterar med att "det känns bra i magtrakten"
aaaaah
och carolina "definitionen-av-begreppet-dum-blondin" gynning vill också ha barn!!!
aaaaaaah
3. elin kling och blondinbella hade nästan samma outfit på premiären av "en shopAholics bekännelser" fniz
4. utbildade journalister fortsätter skriva felsyftningar och särskrivningar i tidningar som trycks och skickas ut till folk!!! inte konstigt att halva sverige verkar ha dyslexi Oo

nu är jag trött.
halv 10 en fredagskväll Oo
normalt
skulle egentligen ha farit till sandra ikväll men är så sjukt trött efter fjällen (antar jag, annars håller jag på att bli sjuk) så jag vill bara dö!
har inget nummer till sandra, så om du läser det här: förlåt att jag är så tråkig! och grattis i förskott! hoppas ni har roligt!

godnatt
Oo

1 kommentar:

mimmi sa...

Visst vet du att Rihannas kille har misshandlat henne också? Och att Kleerup ska ha barn är ju bara knäppt :P