30 mars 2009

purr


iiiiiihk jag vill ha en chinchillaperser!!! (also known as manga-iris^^)
prrrrrrrrrrrrrrrr

ah
jag mår så illa -_-
sitter och trycker i mig en chokladkaka jag köpte på öb idag bara för att jag har tänkt att styra upp imorgon (måndagar är en bra dag att styra)
ååh vad jag är less på mig själv och mitt jävla godisberoende! jag önskar att nån bara kunde komma och ta bort det från mig! jag är verkligen riktigt fucked, är precis som en riktig alkis eller nåt, det är inte sockerberoendet som är problemet för det kan jag bli av med av att inte äta godis på typ 2 veckor, men det är VANAN som vägrar försvinna! typ fredagkväll, får jag inte köpa godis vad är det då för mening med att leva ungefär Oo då kan jag ju lika gärna gå och lägga mig! känns det som.
och så tycker jag det är sjukt mysigt att göra en liten grej av det och ta en promenad och köpa godis, eller åka till en affär jag inte brukar handla på och köpa godis! det är så hopplöst!
och det funkar inte att typ byta ut godiset mot frukt eller nåt sånt heller!
eller alltså, funkar och funkar, jag kan klara det och så men jag verkar aldrig någonsin kunna bli helt över beroendet eller begäret eller vad det nu är så jag mår alltid dåligt och är sad och saknar godis även om jag klarar av att inte äta eller köpa det!
så ARG
dumma kropp, dumma endorfiner och receptorer och bögar!
:'C

2 kommentarer:

Jasmin sa...

låter som att du behöver en rejäl avgiftning. men ska inte du till hemavan eller nåt? låt bli att ta med dig godis eller pengar till godis och härda typ. så brukar jag göra när jag åker till stugan.

Cristoffer sa...

Hmm, det är skumt. Vi får diskutera det här mer ingående på ett lämpligt datum.

Ditt luder.