12 mars 2009

tlöt


aaaaaah gäääääääsp knakikäken
Oo
varför känns det som att klockan är typ 2 på natten när hon inte ens är tio?? jag steg upp 8.30 imorse, inte alls sjukt tidigt, varför är jag så trött?!
eller okej,
svara inte på det >< jag vet >< jag är trött för att jag aldrig rör på mig eller är ute och får solljus på mig och sånt bajs ><
antar jag.
men det känns ändå inte som den sortens slö-jag-gör-inget-annat-än-datorn-och-sover-trötthet, det känns verkligen som... jag-har-varit-vaken-23-timmar-och-jobbat-18-av-dem-trötthet Oo inte för att jag nånsin varit vaken 23 timmar och jobbat 18 av dem, lal. men jag känner mig trött på riktigt är vad jag vill säga!
but why?
jag tror jag ska sova nu i alla fall
så onormalt Oo
förhoppningsvis vaknar jag 7 imorrn och stiger upp och går och tränar (lallallallal!)
godnatt!

Inga kommentarer: