09 juni 2009

miss my dawgs


marabou sommar är tasty!

läser mest bara twiligthböckerna om dagarna.
vill att det ska bli sommar på riktigt (jobbade ju förstås idag när det faktiskt var sol)
jag är en sån nörd Oo alltså en nördpersonlighet. en sån som snöar in på saker! vad pinsamt Oo
nuvarande insnöning: twilight och afasi&filthy
inte så som jag t.ex var på sagan om ringen när jag var yngre, men i den meningen att jag inte orkar intressera mig för nåt annat än twilight (böckerna+filmerna) och inte orkar lyssna på nåt annat än a&f. vilket i förlängningen leder till att jag inte tänker på nåt annat och förstås inte pratar om något annat. vilket ger feta nördsignaler ><
dåligt

avis på studenter! vill ta studenten igen!
det var ju ffs den bästa dagen man nånsin upplevt. vilket är lite deprimerande. för man trodde ju att livet skulle vara en enda fest efter det Oo
vill gå och titta på alla imorrn, men samtidigt är jag rädd att jag bara ska bli bitter istället -_-

oh well
jag är trött
steg upp 10 (OEMGE)

einar ska sluta på ica
sad :(

1 kommentar:

Puma sa...

nooo inte Einar! han var min och Cristoffers favorit! vi ställde oss alltid i hand kassa när han jobbade :(