26 juni 2009

wackojacko is no moar

alltså är jag den enda som inte sörjer michael jackson? :P
visst det är en stor grej, han var en stor artist, men det var ju knappast oväntat att han skulle dö med tanke på hur han har sett ut på senaste tiden Oo
sen så gillade jag honom inte ens.. men det verkar alla andra göra, oavsett musiksmak.
weird Oo
och han har definitivt inte påverkat mitt liv! herregud.

ja ja

jag förstår inte varför folk kallar det här den bästa tiden i livet Oo allt suger ju, man har inget trygghet, man får jobba alla skittider som ingen annan vill ha, man får inte semester för man har aldrig jobbat tillräckligt länge för ingen vill behålla en på samma ställe tillräckligt länge för att man ska få förmåner för då blir det för dyrt för dem! man vet inte ens om man kan betala hyran nästa månad för helt plötsligt blir man utan jobb och ersättning och lägenhet och får flytta hem till mamma och pappa. man anses inte vuxen, men man får inte vara ungdom heller, man kan inte erbjuda nån nånting för man kan ingenting så man får plugga ännu mer trots att man redan gjort det tills man kräks och dessutom blir ruinerad på köpet för resten av sitt liv. om man inte vill bo hemma och ha töntstämpel förstås Oo
roligt? väldigt.
klart att livet är en fest!

nu blev det ett väldigt negativt inlägg men jag är arg idag ><
sov gott!

jag vill vara i gbg med puma :(

Inga kommentarer: