08 juni 2009

piracy, it's a crime!


i failded!
röstade inte på piratpartiet i eu-valet för att... jag glömde!!!
Oo
vilket megafail
men de verkar ha klarat sig bra ändå!

jag hatar att alla reportrar försöker trycka ner dem och typ "hur ska ni klara er i eu-parlamentet när ni bara är ett enfrågeparti?" osv
det är ju bara ett sätt att försöka ignorera hur viktigt en stor del av dagens generation tycker det är med pp's frågor genom att klappa dem på huvudet och säga "jaja men ni är ju inte ett riktigt parti"
dåligt!
jag hoppas de vinner lika mycket (eller ännu mer) i nästa riksdagsval så att blocken tvingas samarbeta ^^ tänk om pp och sd skulle komma över 4%-spärren men vänstern och kd skulle hamna under! vilket azm kaos det skulle bli ^^
det ska jag önska varje gång jag tappar en ögonfrans eller blåser ut ljus eller klockan är 22:22 framöver, haha

ja ja
borde sova nu

ps.
JAG OCH WEGE HAR VARIT TILLSAMMANS I 2 ÅR NU!!!!!!
puss elskling!!!!!!!!
<3<3<3<3

2 kommentarer:

Puma sa...

ÅH SÅ FAIL man måste ju rösta! >.< jag röstade på pp, och dom fick ju mer röster än centern och vänstern. Så jag är nöjd! Alla vänsteraktivister bytte till pp ist :P

saralovisa sa...

OOOOOOOh grattiiiss!
=)