23 augusti 2009

döden (och lite arg)


åh jag vill dööö
har så sjukt ont i nacken och det har spridit sig till huvudet!! aah
och det hjälper inte att ligga ner för hur jag än ligger gör det ont i nacken!
men jag orkar inte sitta jag vill bara sova och dööö
aaaaah
-_-

btw
så hatar jag kat von d ><
såg på l.a. ink idag (som förövrigt ffs är mer dokusåpa än tatueringsprogram Oo) och hon hade haft sååå ont i magen och det var såååå synd om henne så de var bara tvungna att fara till sjukhuset direkt och sen så visade det sig att hon hade cystor på äggstockarna och då var det ju SÅÅÅÅ synd om henne så hon var tvungen att berätta för alla och gråta lite så att ingen skulle missa hur synd det var om henne!
men hon blev så PWND när den andra tjejen ba "jaa jag har ju haft en massa cancer och cellgiftsbehandlingar i mitt liv, så jag vet vad du går igenom..." och kat ba "VA har du OCKSÅ haft cancer? ojdå var det inte mest synd om mig i hela världen? fan också!"
><
och så på vägen till operationen var hon ju tvungen att få ännu mer sympati genom att tjata på sin pojkvän om att "THEY'RE GONNA CUT ME OPEN TODAY!" och hur rädd hon var för sjukhus.

L O L

1 kommentar:

mimmi sa...

Fest på lördag, i know you wanna..