17 augusti 2009

slöw

skrållan is sexey

aah
kan nån få mig att röra på fläsket och fara och handla kattmat?? Oo
jag hatar mig själv när jag är såhär oseriöst lat!
det är ju inget problem liksom, det regnar inte idag, och har har BIL=inga problem whatsoever! inte ens jobbigt! men jag IDS bara inte LYFTA PÅ RUMPAN och gå ut genom dörren! ><
steg upp från soffan där jag sett på scrubs och ätit frukost hela morgonen för kanske... 2 timmar sen! med planen att klä på mig och fara!
2 timmar!
aaah

jag känner att jag har varit dålig på att blogga
men vi har varit mycket i stugan
och det har hänt en massa saker
vissa saker som jag hoppas är på bättringsvägen
nu är jag sådär hemlig som det är så sjukt irriterande när folk är Oo men jag tycker inte om att skriva om saker som gör mig sad. jag kan skriva när jag är arg (som folk antagligen märkt :P) men det är inte lika personligt
iof
jag är alltså en väldigt dålig bloggare
för det är ju det man vill läsa om.. allt alltså. allt hemligt också. jag vill i alla fall alltid veta allt om alla, haha.
men men
vi får se vad som händer

jag har tänkt på en sak
tänk vad skönt det skulle vara om ingen nånsin var arg, sad, emo osv
alltså jag menar inte att nån eller några speciella personer borde sluta emo:a som nån sorts pik, utan bara överhuvudtaget! tänk om det inte fanns bråk och whine och sadness, ingen behövde nånsin vara arg på nån, eller ledsen för nånting nån har sagt.. vad skönt livet skulle vara Oo

ja ja
nu jävlar ska jag köpa kattmat!
Oo

4 kommentarer:

saralovisa sa...

jag är lätt på att sluta bråka och vara emo.. det suger!

malin. vet du inte att det är farligt att vara lat?
Inte bra alls i en för stor utsträckning!

Puma sa...

men då skulle man inte känna sig glad ju, och man kan inte känna sig riktigt glad utan att innan kännt sig riktigt ledsen!

mimmi sa...

Haha ja, jag bor i en gammal kiosk!

Du förresten, sugen på att köpa min crosstrainer? Finns ingen plats för den i lägenheten :( det är ingen tvshop utan en såndär dyr.. så, ja.. Jag vet ju inte om du har råd :)

mimmi sa...

Jag köpte den för 4000.. Hehe, men har ju använt den en del och så. Jag vet som inte riktigt vad folk är beredd att betala för den. Är så jäkla knepigt :) men typ runt 2-3k funderar jag väl på..

jag kan hålla den paxad tills du vet vad du tycker. :)