07 augusti 2009

rönnerdahl han skuttar


vi träffade cutesies kitties när vi var ute och gick ^^ en kritvit hypergosig och 2 kattungar! ^^

det är ju bra att jag kommer utveckla OCD nån dag Oo
jag får typ panik när wege inte sorterar tallrikarna efter storlek i diskmaskinen! Oo
och en massa andra småsaker
inte bra
men jag har i alla fall sjukdomsinsikt ><

glad idag
ska gå och hämta min kamera som jag glömde hos maria, fast iof vet jag inte om jag får lägga upp bilder på deras lilla gabriel, men han är jättesöt, och jätteliten! ^^
sen blir det stugor
hoppas vädret håller sig!
SUPERHAPPI att det är sol nu, men jag blir så förvirrad av att vara inne i stan! vad ska man göra? bara ligga och pressa 8 timmar om dagen känns ju lite overkill Oo fast man måste ju vara ute Oo
stuga pwns!
jag längtar tills jag och wege bor i ett hus, då har man i alla fall trädgård!
nu är älsklis ledig också, glad!
veckan har sugigt och speciellt att vara ensam hela dagarna..

men nu blir det kläder!
fast helst hade jag velat vara naken Oo SO VARMT!

1 kommentar:

sara sa...

Yeah i know honey... men min vik tä idag på hela 82 kg till mina 169 cm.. könns inte okej!
Vill ner til iaf 68kg.

Men lugnt bara lugn jag gör det med vett och sunt förnuft..
väger bara så himla mycket mer än jag trodde.
Puss!
I miss yiu,.,när ska vi ha tid att gå och ta ett glas?