18 augusti 2009

everclean ftw


okej, jag måste nu vara lite lame och göra reklam för EverClean kattsand!
men det är så SJUKT BRA!
vi har märkt tidigare att det räcker så länge, klumparna faller aldrig sönder och det luktar aldrig nånting ÖVERHUVUDTAGET, men idag läste jag lite info om det och det är faktiskt meningen att det ska räcka längre! (jag trodde att vi bara var lata men lyckliga för att vi hade hittat en sand som inte luktade = inte behövde bytas lika ofta)
men det står att 10 kg everclean motsvarar 40 kg vanlig kattsand eftersom den har nån avancerad teknologi som gör jättehårda klumpar och ingen lukt, eftersom kisset på nåt sätt inte rinner igenom sanden och ner på botten och infekterar hela lådan utan samlas i en hård boll på toppen som är lätt att ta bort!

OCH DESSUTOM
idag handlade vi på djurmagazinet på mariedal och då fick vi en kupong med "köp 11 få den 12:e gratis" OCH en kupong på 50 kr rabatt!
10 kg kostar 199 kr och det räcker hur länge som helst :O
totalt värt!
jag lovar!
köp det!!

(men köp inte parfymerad Oo)

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Hahhahaha shit måste nästan prova!!!


Haha ja, jag är hopplös och du är LAT!

hanna sa...

men tidig ;)