10 juni 2011

ja harregud!

det känns ju jättetöntigt att skriva om vädret/värmen eftersom ALLA gör det, men det är ju svårt att låta bli!


såhär mysigt hade vi det alltså i köket idag när vi lagade middag!
naturligtvis låg termometern i solen, men ändå.
och framförallt, värmen inne!
Oo
hoppas för allt som är heligt att markiserna vi ska få installerade under tiden vi är i spanien ska göra skillnad! för det går bara inte att leva såhär! -_-
och jag tycker så synd om hardy!
men det går ju som ändå, han får fara omkring i blöja med en nappflaska vatten eller saft hela tiden. och så får han äta mandariner och melon och sånt där vattnigt och gott!

för att prata om nåt annat än väder så blev jag sjukt less på alla tråkiga barnkläder när jag var och handlade för några dar sen.
men, ingen mening med att sitta och sura!
tog saken i egna händer och nu har hardy i alla fall kläder som ingen annan har!


sen kanske det kan tänkas att han får några spännande kläder av mormor och morfar och gammelmormor i spanien också.... hmmm?
^^

åååh jag kan knappt fatta att det bara är EN VECKA kvar tills vi åker! :D
som det är nu är det förstås lika skönt att vara här, men efter att nästa vecka har regnat bort (som smhi förutspår) kommer det nog kännas ganska schweeeet! ^^

ja ja,
nu ska jag fortsätta ägna mig åt att rinna bort ett tag till...

1 kommentar:

Josefin sa...

Åh, har du gjort trycken själv? Textilfärg?
Det blev ju jättebra. Jag bara skummade genom det här inlägget förut och nu när jag hade tid att läsa mer noggrant så ser jag ju att du inte varit och shoppat dom. Det trodde jag först.