16 juni 2011

lite bilder då

har inte alls nån ork att skriva på senaste..
men lite bilder kan jag ju slänga in i alla fall!


när det var sådär asvarmt hängde vi ute i skuggan
och övade på att gå!




hardy styrde även upp rabatten!
tur att nån i familjen har gröna fingrar(?)


och så var vi ju tvungna att rulla i gräset lite! ^^


nu när vi har nytt golv på balkongen är det hardys nya favoritställe!
allt ska bäras ut dit för att lekas med bäst!




en dag var vi på lekpark med william och emma!




det dubbelgungades! :D




tant emma har även klippt hardy för första gången
så nu har han en liten frilla! :)




och här är den där tårtan..
inte så mycket att skryta om,
gjorde en latversion och satte bara sugarpasteblommor
direkt på ett gräddtäcke!


då la jag ner lite mer tid på den här
som ska levereras till volvo imorrn
eftersom det är ALEXANDERS SISTA DAG!
(innan han går på pappaledighet!)
^^


om det är nån som är intresserad av sånt så var det en jordgubbsmousse och en vitchokladmousse i solrosgräddtårtan och samma med även ett citronmousselager i volvotårtan! :)

(om nån är nyfiken på recept så säg till! brukar inte skriva ut dem eftersom det inte är nån bak-blogg.. men, om nån vill, som sagt!)

3 kommentarer:

Emma sa...

Superfina tårtor :) och "mousserna" var gooda :D tack för idag och ha som sagt så himla skönt på resan!

Josefin sa...

Wow! Fiiina tårtor. Man blev ju nästan tårtsugen. Fyra kommentarer på inlägget redan. Ha en härlig semester så ses vi senare i sommar. (nu har vi målat klart btw så nu börjar vår semester med... förutom att jag börjar jobba på måndag) ;)

sandra sa...

Skitsnygga tårtor, jag vet ju vem jag ska ringa till om jag gifter mig någon dag eller så ;)