12 juni 2011

suuck

alla är så dåliga på att kommentera.. tråkigt :C

ikväll var simon, linda och alfred på besök och grillade.
och jag hade gjort en tårta.
men den får ni inte se för ni är så dåliga!! ><

tjura.
:C

har inte tränat sen I TISDAGS! bara tagit promenader!
jag drunknar i skuldkänslor!
Oo
men alltså, det var ju ffs inte ens möjligt att orka sätta igång och träna i helgen när man svettades bara av att finnas till!

och i veckan kommer jag typ inte hinna!
men jag måste hinna!
aaaah!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Förlåt att jag inte kommenterat. Har varit inne som hastigast några gånger. Satt själv och suckade nyss över att ingen kommenterat nåt i min blogg heller och så har jag inte varit ett dugg bättre själv inser jag.
Det är nog vädret och att det är är sommar nu. Folk spenderar inte lika mycket tid vid datorn. Vilket är bra. Vore nästan skrämmande annars. Vädret verkar bättre än dom sagt tidigare. Nu verkar det inte ska regna förrän till helgen och då jobbar Håkan. Jag hoppas det stämmer för då kan vi måla hela veckan. Det skulle vi behöva. Då skulle vi nog hinna klart hela huset.

Anonym sa...

Jag viiill se tårtan!!! ;-)) Mamsla

Mimmi sa...

Jag vill också se tårtan.. Även fast jag försöker att inte vara sugen på sånt nå mer :)