25 augusti 2008

hemma once again


jag är väldigt dålig på att blogga om sånt som har hänt... är mycket roligare att skriva om det som händer. men i gbg hade jag inte tid med sånt! men nu orkar jag inte ge nån recap heller ><

en snabbis då ><

"shop til you drop" kan man ju säga var vårt motto, vi kom fram på måndag kväll (efter att ha ätit världshistoriens största pizza på arlanda), tisdag morgon var det upp 08:30 för frukost sen var vi ute till... hm, tills affärerna stängde i alla fall. samma sak på onsdag + en kanna vin till världens näst största pizza (med cheezy crust!) sen rockbaren, men vi var lite sent ute så vi gick hemåt barfota efter 2 dagar i högklackat. (okej jag hade fuskat lite och köpt mig ett par ballerinas, men puma was standing strong)
torsdag var det sovmorgon för liseberg öppnade inte förrän 13. vi var jättesöta i likadana kläder (allt började med att vi hittade ett par likadana jättesöta skor (högklackade, ofc Oo)) jag var modigast i världen och åkte allt utom höjdskräcken! :D
sen dog vi lite till.
sista shoppingdagen på fredag, sen utgång. min mage fick aids efter middagen så vi var sena ute som vanligt Oo träffade göteborgs version av zlatan (som smörade järnet) och visade oss till nefertiti som han tyckte att vi skulle gå på, men det var ungefär 2 km kö och 500 m till sticky fingers så dit blev det istället. där köpte vi sjukt mycket alkohol för att ta igen den missade tiden. jag blev dock inte så full, förstår inte hur. (iof finns bilder som skulle kunna indikera motsatsen Oo) sticky stängde 04! vi var glada. jag lurade puma att dansa till håkan hellström ^^
lördag var vi bakis och perchade. pumas navel is so azum!!!!!!!!!
i must sex it.
sen åkte vi tåg. bög. jag sov dåligt. men konduktören var jättesnäll och lät oss byta kupé så vi var bara 3 st. nice!

sen kom jag hem till världen finaste pojkvän <3
<3<3<3

nu blev det här så jobbigt att jag inte orkar skriva om vad jag egentligen hade tänkt:
jag har fått schema nu!
ah
en vecka kvar!
ah
döden

Inga kommentarer: