28 augusti 2008

oglammig hora

jag är ju inte särskillt girlygirl när det gäller skönhetsprodukter, jag äger typ 3 svindyra parfymer som jag alltid glömmer att använda, som hudkräm har jag hth (hjälper torr hud, apoteket Oo) och jag sminkar mig inte ens längre! har absolut ingen koll på smink (vad är foundation - egentligen? Oo). brukade använda mascara med nu ids jag inte ens det...
MEN
min grej är verkligen duschkrämer! jag <3 duschkräm! jag älskar när flaskan håller på att ta slut för då får man fara och välja en ny lukt (höll på att skriva smak, lal) ^^
jag älskar de olika luktkombinationer som finns och att det ALLTID dyker upp nya ^^
(behöver jag skriva att min nuvarande snart är slut? ^^)
krr!

nu har wege just hämtat vårt xbox 360 elite :D
visste dock inte ens vad det var förrän jassi sa det, jag tyckte bara att det var mer mätal med ett svart! heh
men pengar då säger ni. det kallas att ARBETA OCH FÅ LÖN ungdomar!
alla som försöker få er att tro att skoltiden är bäst kan ju gå och dö, pengar är alltid bäst! haha

nu ska vi leka ^^

Inga kommentarer: