04 augusti 2008

övertygelse


jag är faktiskt helt övertygad om att livet blir enklare om man är snygg. folk får säga vad de vill men så är det. (att jag tycker så alltså)
alltså inte att man automatiskt aldrig blir ledsen, dumpad, olyckligt kär, misslyckas osv men jag tror allvarligt att man har det lättare i allmänhet. lättare att bara vara nöjd med livet, lättare att få killar, kläder passar.. man slipper en himla massa ångest helt enkelt. och då bör ju livet vara enklare.

ett litet filosofiinlägg såhär på kvällen.

nu måste jag göra nåt.
jag måste alltid göra nåt.
kommer inte ens ihåg vad det var.
att bli stor är som att ha läxor jämt. ><
lesssss
men det är ganska nice ändå!

3 kommentarer:

Jasmin sa...

men åh sötis. hur big deal är det egentligen? sluta vara så utseendefixerad ;) det finns ju så himla mycket större och viktigare saker liksom. typ kärlek och familj och bebisar och upplevelser. du vet.

Puma sa...

nej inte bebisar! stay away from bebisar!

Jasmin sa...

haha jo klart du ska ha bebisar om det känns viktigt ;)