10 augusti 2008

"you people have NO imagination!"


alltså jag har haft en massa idéer till inlägg men så fort jag har tid att sitta vid datorn har jag tappat inspirationen. så det har blivit lite klent här. förlåt. jag är så tråkig :(

senaste dagarna har ätit bajs för wege har jobbat 6:48 - 16:18 och jag 16:00 - 21:15. skojigt Oo
igår var vi iaf på dejt men vi fick ta det movie and a dinner istället för dinner and a movie för filmen visades senast 18:30 >< men det var mysigt ändå, trots att biogodiset förstörde aptiten lite. men den asgoda maten på lottas brought it back ^^
lottas är förövrigt ett hett tips för singlar över 40! mycket kött så att säga. jag tror vi sänkte medelåldern med 10 år när vi gled in. heh.
dessutom fick jag en ond blick av en full kvinna 40+ inne på toaletten som signalerade "du schka inte tro att du schka komma och ta de enda schnygga männen här bara för att du är schå ung och fräschh din lilla schlyna" ungefär. jag försökte se snäll ut och skyndade tillbaka till elskling för att inte bli mördad av fler arga tanter!

filmen vi såg var förstås narnia, prins caspian ^^ önskade mig att få se den i födelsedagspresent (hade premiär 2a juli) men icket. nu fick jag iaf. klad! den var bra, men lite fånigt tyckte jag att de bara var tvugna att lägga in en liten kärlekshistoria för att det är filmversionen. Oo emos.
värt att se dock om inte annat bara för att det är eddie izzard som gör rösten till ripipip XD

annars då?
bara en vecka kvar till göteborg med pumzz! :D
och jassis tatuering är SÅ fett snygg :D jag ska aldrig gå till någon annan än schepi i hela mitt liv! ^^

nu blir det frukost!

3 kommentarer:

Jasmin sa...

:D ja visst blev den bra? wie. han kanske ska öppna en egen studio i umeå ^^ fast det var en hemlis för det är inte helt klart än.

malin sa...

hehe det sa han till mig också! bra han är på att hålla hemlisar själv ^^

Jasmin sa...

haha men sämst. men han var ju värsta rolig. men ey hitta en lucka så fikar vi :D wie