13 augusti 2008

jordgubb&rabarberpaj


igår fikade jag och jassi för 200 kr
det var gadde ^^
(mitt nya liv börjar imorgon säger vi ><)

idag var det kändistätt på ica!
först kom cristoffer förbi och provianterade trocadero, sen en förkyld petter, en anna k-a, en SSK-mathias och så innan vi stängde såg jag nästan till att simon inte fick handla öl, fniz ^^
dessutom var 3 av mina gamla bräntislärare inne och handlade också!
crazy

annars hade jag inte så mycket att säga
imorrn blir det stiga upp tidigt, lezen :(
men nu blir det dataspel :D

fast på tal om spel så läste jag en dum recension av soul calibur IV idag, han påstod att det skulle vara helt fel att darth vader var med eftersom han är från "rymdåldern" (wtf?) och soul calibur ska utspela sig på 1600talet. hallå? är det INGEN som är läskunnig nuförtiden?! ALLA star wars filmerna börjar mycket tydligt med "a long time ago in a galaxy far far away..."!!!
eller sträcker sig recenserande datanördars engelska bara till lol, wtf, np, xp, brb, gf osv? vad är problemet?
arg.

1 kommentar:

Jasmin sa...

vad töntigt :O spawn är ju med i soul calibur 2 och han är väl inte från 1600-talet? oO