24 april 2009

burn

aghaghagh
finns det nåt mer irriterande än hyperaktiva katter som springer på soffan MED KLORNA?! arg!
jag älskar mina små buskatter, men just när de springer på soffan och är astaggade springer de med klorna i på nåt sätt så det låter som att de vässar klorna längst hela soffryggen >< jag hatar det ljudet ><
fast ett annat ljud är rätt gulligt, trampdynebroms ^^ lal
men det är bara skrållan som kan det, iris har för mycket hår under tassarna!

azm grej: jag brände mig igår när vi var i rödåsel :D
låg och solade i typ en timme och jag hade lätt kunnat ha bikini på mig för det var lä där jag låg och sjukt varmt! AZM!
och imorrn är det bara 3 veckor kvar till spanien!
iiih
ge mig sommaaaar!
fast i och för sig är det ganska mysigt nu också, så länge det är soligt. så det behöver inte gå megafort innan det blir sommar för då tar det slut så fort!
jag har gått upp med mina vinterjackor och vinterskor på vinden idag ^^
iih
och så har vi sommardäck på bilen!

allt är rätt bra nu med andra ord
^^

snart blir det kanske lägenhetsvisning och sen jobb. sen fredagkväll!
jag tycker det är roligt det här med att man bara älskar fredagar trots att man inte alls har mån-fre veckor längre!
exempel: har varit ledig mån, tis och tors och ska jobba idag, imorrn och på söndag, men ändå tycker jag det är asmysigt att det är fredag ikväll ^^
det är kul att jobba på fredagar också för folk är som gladare på nåt sätt och kunder önskar en och varandra trevlig helg och sånt. hehe

jaja

puma far bort i helgen, sad :(
drunkna inte, båtar är farliga :O
puz!

ps,
wege brände sig också igår
^^

notera näsan!

1 kommentar:

Puma sa...

jag ska inte drunkna, men om båten gungar fram och tillbaka blir det nog svårt med stiletter S: