14 april 2009

she's got at ticket to ride but she don't care


beatles är så bra ^^

har inte så mycket att skriva
ska styra upp imorrn. har tryckt en sista godispåse ikväll Oo
känner mig väldigt... likgiltig
är rädd för att satsa för jag vet av tidigare erfarenheter att det är stor risk för fail. jag vet att det är det största felet man kan göra, att förvänta sig att faila, men kan som inte blunda för alla tidigare gånger längre Oo har tappat tron på mig själv, men måste ju försöka i alla fall! det här börjar bli ohållbart ><

likgiltig inför jobb också Oo varken värt med pengar eller ångest att jobba. bara är.
det är väl bra
tror jag!

vill tatuera :o

och vill sluta vara tät i huvudet!!!
arg!
blev sjuk precis innan påskhelgen och har snorat och haft världens jävla lock i öronen som gör att jag är typ helt avskärmad från världen! och det släpper inte!!!
aaarg

now must sleeps
nightizzle

1 kommentar:

Jasmin sa...

PROVA GI METODEN, det ska jag göra nu :)